Arbetsförmedlingen

Denna morgon fick börja med att åka in till tandläkaren för att göra en rutinkoll och det gick jättebra! Det tog typ bara 2 minuter, sen åkte jag till Arbetsförmedlingen och va med på ett StudentConsuling möte om lite olika bemanningsföretag och Norgejobb.
Så nu ska jag registrera min på deras hemsida och så ska jag hoppas på att jag kanske får ett samtal från dem.
 
Nu ska jag försöka hitta en julklapp till Pappa! Och det jobbiga med det är att han knappt har sagt vad han önskar sig >.<
Men men det får jag ta som det kommer :P
 
I eftermiddag ska jag möta Jessika och Fanny i skolan och gå på Julmarknad och sedan ska vi käka lite middag innan vi ska gå på lucia-konsert! :D (dem kommer in men jag vet inte än om jag kan komma in eftersom jag inte fick någon biljett i tid...)
 
Kommentera inlägget här: