Film-dag

Idag har verkligen varit en film-dag! Tror jag har sett mellan 5 och 10 filmer under hela dagen :P
Fast jag har ju såklart inte bara kollat på film :P
Idag har jag även varit i stallet och släppt ut hästarn, de går inte att rida ut just nu eftersom de är snorhalt på alla vägar där vi annars brukar rida... tråkigt :(
Jag har städat mitt rum och bäddat om sängen!
Sen va jag med mamma och pappa till Flen och kollade på lite golv och lister till tv-rummet, så på torsdag kan vi lägga golv och göra klart de sista, men innan torsdag så ska de målas och sättas tillbaka hyllor, lister ska målas och lite el ska dras! Sen är det bara golvet och listerna som ska dit och sen kan vi börja flytta in allt från matsalen (där vi har vårat tv-rum just nu) till tv-rummet! :D
Fyfan va effektiva vi har varit!! För bara två veckor sen hade vi inte ens börjat :P
Så tidsplanen med att vara klara till jul kanske håller iallafall!! :D
Fick Yeah!!!!!!
Kategori:
Kommentera inlägget här: