Glömsk eller vad!

Nu har jag glömt att uppdatera igen!
Fast har haft väldigt mycket att göra denna vecka så min hjärna är inte riktigt med...
Har varit hos Arbetaförmedlingen, tandläkaren, Lucia x2, julhandel, julbakning och massa mer!
Men nu ska jag ta de lite lugnt innan det drar igång inför julafton nästa vecka :D
Shit va detta år har gått fort! De är jul nästa måndag liksom! Vart tog tiden vägen?!

Tv-rummet är nästan klart nu också! Mamma och Pappa började tappetsera idag och det är verkligen inte mycket som ska tappetseras! Sär det bara golvet kvar, men det tror jag kommer gå fort så de kommer nog bli klart innan Jul! :D (hoppas vi på)
Kommer att lägga upp bilder när det är klart ;)

FYfan vilket jävla väder det är nu btw! :o
Nu när det har blivit mildgrader så är ju vägen snorhal, och när vi skulle ta ut hästarna imorse så halkade Hector omkull och som tur va så fläkte han sig inte, han satte sig istort sätt ner så han klarade sig bra! Men fy va rädd jag blev när han trillade! Min stackars lilla prins :(

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, kollar runt lite på FB och funderar på om jag ska släna mig i duschen, men har inte bestämt mig än... hehe! :P
Kommentera inlägget här: