Natti natt

Har varit lite dålig på att uppdatera nu några dagar.... SORRY!!
Men de har varit lite fullt upp så jag knappt har hunnit :P
Denna dag har inte bjudit på så mycket tyvärr, jag va i stallet imorse och tog hand om lite hästar, sen försökte jag färga mina hårtoppar ljusa men de gick inte så bra... (ska köpa blekmedel imorgon), sen va jag och mamma inne i Flen och handlade lite mat och förnödenheter till nyår (förnödenheter = alkohol) ;)
När vi kom hem igen satte jag igång en film och chillde lite innan hästarna skulle in :)
Efter hästarna kollade jag på lejonkungen och började kolla på 101 dalmatiner, för sen blev de mat ( ärtsoppa och vofflor!!! mums)!
Efter middagen kollade jag klart på 101 dalmatiner och sen tog pappa fjärrkontrollen och skulle kolla på Indiana Jones... hm.
Nu är iallafall den filmen klar och jag ska hoppa in i duschen för imorgon ska jag åka till Tunapark med Jessika, Therese och Fanny! :D
Nu jävlar ska här shoppas på rea!! ^^
Natti natt på er! <3


Kategori:
Kommentera inlägget här: