hoppsan!

Kom på nu att jag inte har gjort ett inlägg på hela dagen! Minuspoäng till mig! :P

Idag har iallafall inte varit en sån märkvärdig dag, har hållit på med lite hemlis-arbete (inlägget "Hemlisar") och tagit hand om lite hästar :)

Jane har kommit hem idag och stannar hemma tills på söndag (Jane är min fostersyster)

Cicci och Julia var här och red på em/kvällen, jag och Jane red med! Det såg bra ut för alla fyra :) Hector kändes väldigt bra idag! känns verkligen att Han vill lära sig och gör det snabbt dessutom! ^^

Sen har jag hållit på med lite jul-klapps pyssel och det har varit min dag :)

Imorgon så åker mamma och jobbar så jag och Jane får ta stallet på morgonen tillsammans med Stina! På em imorgon ska jag köra Jane till tandläkaren och sen handla chips!!!!! Jag vill ha chips!! :D

Peace out! <3
Kategori:
jane :

Det tycker jag låter bra :) <3

Kommentera inlägget här: