Kvällen

Kvällträning med Cicci blev det idag, jag satt på Mini och CicciAmica (För Landia, som Cicci annars rider har tappat en sko och då blir hon het omöjlig att rida)
 
De gick lite sådär... Mini lyssnar inte för handen alls och bryr sig inte när man gör en halvhalt... Detta måste jag träna bort!! Däremot gick de ganska bra att hoppa, sprången kändes jättebra men anridningarna va inte alls bra eftersom Mini drar som tåget...
 
För Cicci och Amica såg de fint ut, dock tyckte Cicci att Amica va jättehård i munnen (och det är hon, måste ta ut tandläkaren till henne...) 
Även dem hoppade lite och det såg jättefint ut tills det blev lite högre för då vågar inte Amica hoppa, så jag sänkte igen och då gick de som en klocka igen!
 
Och sen när Cicci skulle höja åt mig igen så fick vi lite problem... xD Amica smet från banan och for i full galopp ner mot stallet så jag fick galoppera efter med Mini för att fånga henne! Sen travade vi upp till banan igen där Cicci stod och väntade på oss!! Så jag och Mini har varit på ponny-jakt idag ^^
 
Detta är en Bild på lilla Mini från i somras som Jessika har tagit :)
Också en bild från i somras på Amica som Jessika har tagit :)
 
Nu blie och laga mat till mamma och pappa som är ute i verkstan och lagar transporten (som jag skrev om i förra inlägget) Så nu får vi hoppas på att den blir bra :)
Kommentera inlägget här: