Kvällsträning!

Har just avslutat en mkt trevlig träning med Cicci :)
Jag red Mini och Cicci red Landia (min systers andra häst) och de gick väldigt bra måste jag säga ^^
Mini klarade av o göra suuuuuuperfina ökningar i trav i båda varven OCH göra några galoppombyten!! Känns verkligen att hon utvecklas och vill lära sig!
De såg också väldigt fint ut för Cicci och Landia, dem gjorde lite ökningar, travade över bommar och försökte sig på lite galoppombyten dem med :)
NU blir de däremot mat, för jag är vrååål-hungrig, och sedan kanske slänga mig in i duschen en stund eller kolla en film o sova... har inte riktigt bestämt mig än!

See ya! <3
Andréa:

Kul att läsa om det fina jobb du och tjejerna gör med hästarna när jag inte är hemma! Ska bli spännande när tävlingar drar igång och få kvitto på allt jobb med Hecke och Mini i vintermörkret!

Kommentera inlägget här: