Den röda tråden

Denna dag för avslutas med ett blogg-inlägg. Har inte haft för mig så mycket idag, typ varit i stallet o skrivit CV. Resten av dagen har varit väldigt "ohändelserik" (när jag är trött såhär på kvällen orkar jag inte komma på rätt ord så de är bara o stå ut med konstiga meningar och ord)...
CV-skrivandet gick väldigt bra, väntar bara att få svar från en referens så kan jag söka jobbet! De jobb som jag söker är butikmedarbetare på Hööks i Eskilstuna, verkar kunna vara ett ganska passande jobb för mig. Men, men man ska inte ropa hej i förtid, jag kanske inte får jobbet men då kan jag alltid skicka samma CV till Hööks i Nyköping! De skulle egentligen vara en mycket ideell arbetsplats eftersom de är mycket närmare till hem! Men jag får se hur de går!
Nu när jag ändå skriver om jobb så ska jag (förmodligen nu i veckan) åka till E-Tuna och göra min övningskörning för Truckkortet! Hoppas att det går vägen så jag kan börja söka lite fler jobb!Because I need money!!!!
Och när jag har E-Tuna på huvudet så ska nog jag och Jessika åka och provdansa för musikalen "Cabaret" (som ska sättas upp sommaren 2013) och hoppas på att vi får dansrollerna som "Kit Kat 3 och 4"! Jag skulle kunna tänka mig att pröva ut för kören också men jag vet inte riktigt än? Men jag tänker iallafall åka dit och visa vad jag kan och för att soppa mattan med de andra dansarna!
När jag väl är inne på musikal/teater så ska jag till nästa år börja spela med "gycklarna"! Det är en amatörteatergrupp i trakten där jag bor, som varje år sätter upp en pjäs. De var dem som gjorde teatern "Fångad på nätet" (som jag skrev om i ett tidigare inlägg).Dem behöver nya och unga skådespelare/dansare/musiker så de är ju tur att jag har erfarenhet av alla tre!
Men nu tänker jag inte skriva nått mer, för nu tog min "appropå-lista" slut. Det är dags att sova så jag (förhoppningsvis) vaknar pigg imorgon!
peace out! <3
Kategori:
Kommentera inlägget här: