Opps!

Hejsan svejsan!
Kom på nu när jag kom in från stallet att jag inte har bloggat idag!! (a)
Men min dag har ialla fall bestått av att var i stallet på morgonen och rida ut med Mamma som satt på Lady, Andréa som satt på Landia och Jane på Amica. Jag satt på Hector och vi började med att rida runt mellanskogen och klättra två gånger i klätterbacken som ligger nästan ute vid vändplanen: (karta)
De rosa inringade är platser på gården och de lila sträckade är vägar som vi brukar rida på!
 
Sen gick vi till banan och jag hoppade lite med Hector men de gick sådär, dehär med att hoppa har han inte riktigt fattat än! Men han var duktig ialla fall!
Nu på eftermiddagen var Julia och Cicci ute, så vi red ut en lååååååååååång stund (långsvängen, på 1 timme och 45 min) och sista biten på vägen orkade vi (jag) inte riktigt vara seriösa så vi racade lite (a)
Nu är hästarna inne och jag ska slänga mig ner i sängen och mumsa lite chips och lata mig! :D
 
Peace out!
Kommentera inlägget här: