Trött som tusan!

Shit vilken dag det har varit hittills... Började med stallet på morgonen och ta hand om dem små hästarna, Hector och Pascal fick ha vintertäcken/regntäcken på sig idag eftersom det regnade på morgonen och det roliga är att Hector kan ha Amicas ena vintertäcke (st. 135 cm)! De passar honom perfekt! Plus att han kan ha hennes agriatäcke också som är st. 125 cm! 
Detta är ju ganska bra fär då slipper jag köpa massa nya täcken till honom! :D 
 
Efter stallet va det bara o sätta sig i bilen och åka iväg till Silinge och städa... åkte med en nästan full transport till tippen i Flen och helvete va skräp de va! Allt vrån soffor till skåp till sopptunnor! Skönt att det istort sätt är klart där borta, men fy i helvete va skit de va där! Från början va det staket överallt, 4 hus och en conteiner! Nu är det bara två hus kvar (varav de ena ska brännas och de andra är sålt), allt staket är borta och conteinern ska hämtas snart också! Sen är det bara bomvagnen som är kvar som jag och mami ska ta hem o ha allt vårt hindermatrial på! :)
 
Efter allt va klart på Silinge, åkte jag och mamma hem och lastade ut lite skåp som vi skulle ha, sen stortvättade vi både transporten och bilen! De va så mycket lera på dem så att man knappt såg vilken färg de var!
Transporten var helt grön på listerna och på fönstren! Men nu är båda så rena så man kan spegla sig i dom! :D
Big Creed till Mamma och Mig! 
 
Nu sitter jag bara o tar det lugnt i min one piece, ska nog poppa lite popcorn sen och kolla på en film om jag känner för det! ^^
Kommentera inlägget här: