Vilken dag!

Herre min skapare vilken dag detta har varit!
Började med att vara i stallet (som vanligt), sen gick jag in och duschade och satte på mig mina danskläder! Sen åkte jag och hämtade Jessika i Malmköping och åkte sen vidare till Eskilstuna för att göra en dansaudition för Musikalen Cabaret! :D
FYFAN VA KUL DET VA!
Tror aldrig jag har dansat så COOL dans nångång! Det var en ganska vågad dans som handlade mycket om att andända höfter och sexiga rörelser! Instruktören sa till och med: "tänk att ni förföra publiken, dom ska vilja HA er"!
Ni som festar med mig och Jessika nästa gång kanske får se smakprov på denna dans! ;D

Efter dansen gick jag och Jessika till Donken och käkade lite och även lite shopping blev det innan vi drog oss hem igen!
Jag köpte en JÄTTESNYGG tavla och ett par stövlar(bilder kommer sen), sen blev det att dra sig hem och nu sitter jag här vid datan och gör detta inlägg! ;P
Efter detta blir de nog att laga lite mat och sen krypa ner i sängen eller soffan och kolla en film! ^^
Kommentera inlägget här: