Ännu en tävling!

Nu har jag anmält mig, Hector och Qarmina till ännu en tävling den 9 maj (en torsdag) och jag har även anmält Cicci med Landia! :D
Så den 9 maj rullar en liten karavan på två transporter från gården till Mariefred för en 95cm och en 100cm klass! Jag kommer starta Hector i 95 och Qarmina i både 95 och 100, eftersom de bara kommer vara Hectors andra tävling så vill jag inte ta ut hans krafter allt för mycket! Även fast han betedde sig som en stjärna i kungsör så är han ju trots allt fortfarande en unghäst och tävlingar är jobbigt för dem inte bara fysiskt utan psykiskt också! Qarmina är ju lite mer van eftersom hon tävlat ett år längre än Hector :)
Cicci ska hoppa Landia i både 95 och 100 så de är vi väldigt taggade för! De kommer att vara Ciccis debut med Landia och vi håller alla tummar och hoppas att det går bra! :D
Håll även tummarna för mig för jag ska köra Landia i Ciccis transport och hennes bil!! De är ju tur att Landia är stadig ialla fall ;)
 
Kommentera inlägget här: