Denna dag!

Idag har varit en ganska utmattande dag! Det blev inte de vanliga stall-jobbet eftersom de skulle dags-ridläger så då behövde allt vara klart innan kl 9, så jag fick skynda mig en del x)
Men annars har det varit en bra dag som har rullat på ;)
Åt lunch med mamma på hennes jobb när jag ändå va inne i själva Flen och köpte lunch, så då kilade jag upp till henne ^^
Sen åkte jag tillbaka till Finntorp och gjorde klart i alla stallar och tog in hästarna och åkte hem :)
Påvägen hem såg jag 6 stycken sångsvanar! De första för iår! :D
När jag och mamma tog in hästarna här hemma passade jag på att rida igenom Qarmina ordentligt och hon gick ganska bra, hon behöver fortfarande få mer muskler i sitt vänstra bakben så de kommer bli mycket skänkelvikningar framöver :P
Nu ligger jag i sängen och tänker sova! Ska upp tidigt imorgon för att åka till jobbet :)

Kommentera inlägget här: