hemåt igen!

Idag va en riktigt rolig och jobbig träning! :D
De va banhoppning och de va bra för både Hector och Pasquale, övning ger färdighet liksom ;) Men iallafall träningen inleddes med att vi re med korts stigläder och hoppade och sen skulle vi släppa stigbyglarna helt och hoppa... sen fick vi ta stigbyglarna igen! snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon x)
Hector skötte sig riktigt bra idag, han blev dock sur en gång på mig för att jag satte sporrarna i honom när han inte ville gå framåt så då sparkade han bakut!! xD jag blev lite förvånad när han gjorde de men de är bra att han har lite av sin mors humör så han inte bara är en liten fjant ;)
De gick riktigt bra för Cicci och Pasquale också! :D 
Cicci hade inga stora förväntningar på träningen och de med all rätt eftersom de är andra gången hon sitter på honom x) Men som sagt tyckte jag att de såg riktigt fint ut! :D
Nu när Julia är skadad och inte får jobba igenom honom så kommer jag att rida Pasquale och hjälpa Julia att hålla igång honom :)
Men iallafall vi är påväg hem och efter att vi är klara i stallet ska jag springa in och hoppa ner i sängen för imorgon är jag LEDIG! :D
Kommentera inlägget här: