Malmköping, Finntorp, hem!

Nu sitter jag hemma igen efter en mycket trevlig och rolig kväll med bästaste gänget! de blev mycket skratt och maten blev mycket god ^^
Jag sov hos jessika, hon är verkligen en ängel! puss på dig mitt hjärta! <3
Imorse så fick jag skjuts till flen av Jessika och hennes mamma så jag kunde hämta upp bilen hos edward och sen åkte jag ut till Finntorp för att kolla på Fia ( http://soffiajohansson.blogg.se/ ) när hon skulle rida i dagens Pay and Jump och de såg hur fint ut som helst! :D 
Jag har filmat så lägger upp en film sen ;) sen hjälpte jag även Linnéa ( http://liinneaphilipson.blogg.se/ ) med att fixa iordning hennes hästar och sen va jag även lite flagger :D
Men nu är jag iallafall hemma och ska snart ge mig ut och träna Hector och Qarmina! :)
Kollade startlistorna för onsdagens tävling och jag har ganska bra starttider! startar som nummer 6 med Qarmina och som nummer 25 (sist) med Hector, plus att jag har hästnummer 33 på Hector och det var faktiskt min farfars turnummer när han tävlade :D
Så de är bara att hoppas på att jag har turen med mig! ;)

Kommentera inlägget här: