Måndag igen...

Idag har varit en riktigt lugn dag på jobbet eftersom jag jobbade tillsamans med en tjej som heter Elinor och har praktik måndagar och tisdagar på Finntorp!
så vi gjorde båda stallen på förmiddagen och efter lunch visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi krattade hela planen utanför stallarna och ridhuset! Nått ska man väl ha och göra x)
Sen när jag kom hem så va Cicci här och vi premiär-red på banan efter att jag hade fixat den, de va som att gå på moln ^^
Sen har det även hänt en liten olycka idag... Jag har skurit mig i handen... rejält!
 
Jag skulle skära falukorv till middagen och när jag va klar skulle jag lägga ifrån mig kniven på skärbrädan... MEN la den inte tillräckligt långt in så skafftet tyngde ner kniven och bladet vände sig uppåt och jag hade min hand precis där... Jag skar nästan av mig senan som sitter mellan tummen och pekfingret för jag kunde se senan precis efter att jag skurit mig :S
Men tur i oturen så gjorde jag inte de och mamma lappade snabbt ihop mig och nu ser min hand ut såhär! x)
(OBS!! jag spilde svartvinbärs-saft på bandaget, så de är inte blod xP)
Kommentera inlägget här: