My heart! <3

Har jag världens bästa häst eller vad! :D
Hector har skött sig superduperbra precis hela dagen (förutom när vi skulle hem för då ville han inte gå in i transporten...)! Han va lite rastlös när vi kom dit och trampade runt lite i transporten men så fort vi tog ut honom så blev han helt cool och va som en liten ängel! :D
Vi tog ut Hector en bra stund innan så han skulle hinna ta in omgivningen, trodde han skulle vara spänd och tittig på framhoppningen men icke! Han va helt avslappnad och lugn, de va ingen skillnad i ridningen alls! :D
Philipssons va där också med Linnéas ponny Indra och SaraLis ponny Maaike (vet ej hur namnet stavas :P) och de va lite tajt om tid för Linnéa så jag fick rida fram Maaike BARBACKA! trodde jag skulle åka av minst 10 gånger! Men de gick bra ialla fall xD
Hursomhelst, när vi väl va inne på banan så spände Hector till lite och nerverna började komma men han är ju så himla snäll så vi kom runt hela banan FELFRIA! :D 
Jag är så stolt över honom och han kändes super inne på banan för att vara första gången! <3
Efter vi va klara ställde vi in honom och satte oss och fika en stund så han fick lära sig att man inte åker på en gång när man är klar ;)
Väl hemma tog jag ur alla knoppar och jag kommer numera kalla Hector för svinto, för hans man såg precis ut som de xD
Jag är så himla nöjd med denna dag <3
Kommentera inlägget här: