Tisdag, Jobb och Träning!

Är nyss hemkommen från träning och är så himla trött så jag tror att jag kan somna stående... 
Träningen gick sådär idag... Qarmina är brunstig så hon har varit en riktigt jobbig att ha och göra med och jag hade nästan ingen ork så de blev bara pannkaka av hela alltihopa! :(
Men vi fick iallafall några bra språng och De såg riktigt fint ut för Cicci och Landia! Mamma har filmat så jag fixar de imorgon och lägger upp då! :)
Jobbet idag har gått bra, jag och Elinor försökte göra sllt långsammare idag så vi inte skulle få så mycket dötid men de gick ju sådär xP 
Vi gjorde båda stallarna på förmiddagen, käkade lunch och sen smorde vi upp alla träns och sadlar i ridskolestallet, plus att vi tvättade alla skydd! :)
Sen tog vi in hästarna och åkte hem och sen åkte jag ju tillbaka för träningen :)
tisdagar är mycket fram och tillbaka till Finntorp :P
Kommentera inlägget här: