Helt slut...

God kväll!
Sitter nu vid datorn och är helt slut i hela huvudet... Har sprungit runt och plockat och städat hela dagen, plus ridit Hector! Sen har av mina kompisar Amanda Höglund varit här och ridit med mig idag :D
Imorgon ska jag ha min 20års fest (som är gemensam med min kompis Therese) så har städat både inne, där folk ska sova och på magasinet där själva festen skall vara :)
Therese sov hos mig från igår till idag så vi har hjälpts åt en massa för att få magasinet att se snyggt ut, tror vi höll på från kl 9 imorse till kl 12 och då är vi fortfarande inte helt klara... Ska köpa nya ljus som ska sättas i lycktor och sen är det massa småplock som måste fixas, men men de hinner vi imorgon :)
Jag ska snart gå upp och sätta ut dom ljus vi har och sätta upp P-skyltar, men sen skiter jag i allt som har med festen och göra och hoppar ner i sängen istället ^^
Morgondagens plan ser ut som följande:
  • Vakna kl 9
  • Rida Qarmina
  • Tvätta av mig lite
  • Åka in till Flen
  • Hämta Therese
  • Luncha på Thai (eller liknande)
  • Handla
  • Eventuellt hämta upp lite folk
  • Hem
  • Duscha och börja göra mig iordning
  • Eventuellt hämta mer folk
  • FESTA!!!!!!!
Ska försöka komma ihåg att ta massor med bilder så ska jag lägga upp dem här sen ;)
Men nu ska jag springa upp och fixa de sista innan jag hoppar ner i sängen! Säger godnatt redan nu ;)
Puss och Godnatt <3
 
Kommentera inlägget här: