Lång dag!

Pust!... Äntligen liggen jag i sängen efter en lång dag på jobbet och massa tävlingsfix i stallet bör jag kom hem! Det har varit en låg dag så jag kommer sova gott inatt :)
Jag fick rida två hästar på jobbet och det gick ganska bra faktiskt, den första red jag i ridhuset och den andra red jag ut med. Kom iväg från jobbet lite sent så va inte hemma förens 17.30, då la jag mig i sängen en stund och började kolla på en film och sen bestämde jag mig för att färga mitt hår så de är mörkare nu :D
Efter håret va klart käkade jag middag och sen gick jag ut i stallet för att göra iordning utrustningen inför tävlingen imorgon och när den va klar flätade jag Hector och Qarmina och nu ligger jag här, helt slut i hela kroppen...
Men men så de är att hålla på med hästar och tävling, plus att de är ju inte varje år man får tävla på sin födelsedag! :D
Imorgon fyller jag hela 20 år! Jag kommer inte vara någon tonåring längre, vilket också innebär... JAG FÅR GÅ PÅ SYSTEMET! :D
Men nu ska jag sova! Ska upp kl 6 imorgon för att görs mig och hästarna iordning och åka kl 7! Puss och godnatt <3

Kommentera inlägget här: