Mycket idag!

Jag känner mig faktiskt lite duktig idag! Gick upp typ 8.30 och drog ut till stallet med mamma. Först red ut med Qarmina i skogen så hon fick röra sig lite "fritt" (hopptränade ju med henne igår så hon behövde få sig en liten runda i skogen), sen red jag Hector och gjorde lite intervallträning, de va väldigt jobigt men han va superduktig :)
Medan jag va ut med hästisarna va mamma supergullig och mockade i stallet och gjorde de iordning. När jag kom tillbaka med Hector och hade hängt in alla saker så stod en av korna utanför stallet så de vart att jaga in den (jag HATAR vekligen våra kor...dom rymmer jämt!!!). Sen käkades de lunch och efter de satte jag mig vid datorn för att säka lite jobb och fixa ett ICA-kort, och det blev jag precis klar med! :D
Känns som om jag har hunnit med en del idag iallafall! Resten av dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra... Förmodligen tvätta lite kläder och nått mer x)
Skrittade ut Barbacka på Qarmina
Körde galoppintervall med Hector och galopperade upp för en backe, skrittade ner och sen höll vi på så några gånger :)
Kommentera inlägget här: