Vilka stjärnor!

Är nu påväg hem ifrån Strängnäs och sta stanna på Donken och fira med lite lunch, för både Hector och Qarmina gick felfritt i 100cm klassen! :D
Jag red Qarmina först (funderade på om jag skulle strycka henne eftersom hon kändes så konstig) och hon kändes SUPER inne på framridningen! Jag skrittade bara och koncentrerade mig på att hålla henne lugn och hon gick att böja åt båda hållen hur fint som helst och inne på framhoppningen lyssnade hon jättebra på min förhållningar! Dock drog hon åt vänster flera gånger så jag fick rida om och verkligen trycka ut henne på högerkanten och då hoppade hon jättebra! Inne på banan gick Qarmina hur fint som helst och lyssnade på alla mina förhållningar! :)
Sen blev de samma sak igen att jag fick slänga mig av Qarmina och upp på Hector och trava bort till framhoppningen (red fram på framhoppningen eftersom jag va själv därinne)! Han hoppade superfint och lyssnade super, älskar verkligen min lilla prins! ^^
Inne på banan hade jag verkligen världens bästa känsla! Hector vi i två hinder men rev inte och han hade perfekt avsprångspunkt på precis alla hinder! Detta är hans 3:e felfria start och då har han varit ute 6 gånger, så jag är verkligen superstolt över honom! :D
Så idag såhär på födelsedagen så har Hector och Qarmina plockat hem rosett nr 99 och 100! Kan man få en bättre födelsedagspresent från sina hästar eller!? :D
Kommentera inlägget här: