Stressiga dagar ahead!

Nu är det några stressiga dagar som ligger framför mig... Idag ska all julmat och städning fixas och lite annat. Imorgon är det julafton och aj julaftons är alltid julafton. Juldagen måste jag börja tänka på lite packning (vad jag ska packa till kommer jag snart till) och sen på kvällen ska jag ut med några kompisar och festa. Den 26:e ska jag packa alla väskor klarar och det kommer ta hela dagen. Den 27-28:e ska jag åka till hjelmskyl och vara med på en kurs för Sarali och Elin, jag kommer ha packat allt dagen innan. Första dagen på kursenp ska jag ha Qarmina för då är det dressyr och markarbeteflr Elin och andra dagen ska jag ha Hector för då är det hoppning för Sarali. Sen mörkar kommer hem den 28:e ska jag stortsätt bara hem, byta väska och sen åka till min andra familj (Brofjords) för kl 05.00 den 29:e åker vi till Åre för att röja i backarna och fira nyår! Jag är så taggad på att åka till Åre, har inte åkt bräda på nästan två år så jag hoppas att allt sitter kvar i ryggraden och att jag inte bryter några ben ;)
Kommentera inlägget här: