Ganska chill dag!

Denna dag har varit ganska bra om jag får säga de själv :)
Började med att vara i stallet och ta hand om hästarna, sen springa in, äta frukost och sen byta om för att sen slänga mig in i bilen och åka iväg till Eskilstuna för en jobbintervju hos studentconsulting! :D
Jobbet va lagetarbete/byggarbete vilket jag tror kan passa mig ganska bra, och sen va inre lönen så dålig heller ;)
Efter de åkte jag hem och käkade lunch med mamma och pappa, sen drog vi till Nypan (Nyköping) och handlade lite, hämtade bilen och köpte present till Andréa som fyller 30 nästa fredag! :D
Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och kollar på Doomsday och bara tar se chill :)
Jag hade tänkt att rida imorse men de hann jag inte innan jag va tvungen att åka till E-tuna, dessutom är de plusgrader nu så vägen blir ju hal som in åt skogen och då vågar jag mig inte ut med varken Hector eller Mini "/
Men imorgon har jag mer tid och jag hoppas på att underlaget ska vara lite bättre, så då ska jag iaf ge mig ut med Mini på morgonen och Hector efter de :)

Kommentera inlägget här: