Klubb/tävlingar?

Jag tror att jag har bestämt vilken klubb jag tänker vara med i iår! :)
Cicci och jag kommer att gå till Eskilstunaortens Ryttarförening!

Vi har grubblat länge på detta beslut och idag fastställde vi att de fick bli E-tuna! :D
Jag kollade även på tävlingar igår och de är inte många kan jag ju säga... Mellan den 10/3 och 14/9 så är det endast 10 tävlingar i sörmland inom 15 mils avstånd! 
Fast de förstås, jag har ju nu två hästar att tävla och de kommer säkert bli 3 hästar på tävling om Cicci åker med med Landia, så 10 tävlingar är nog ganska okej ändå :)
Detta är tävlingarna som jag har kollat på:
 
Sen finns det ju flera om man breddar sitt sökande lite men eftersom jag har två unghästar så är det dessa som kommer att gälla för iår...
Den tävling som är ett måste är i strängnäs den 31/8 för det är nämligen på min födelsedag! :D
Då ska jag åka med både Hector och Mini och hoppas på det bästa! ^^
Kommentera inlägget här: