Dåligt!

Fyfan va dålig jag är på uppdatera! Jag har ju liksom all tid i världen eftersom jag bara går hemma och gör ingenting! :o
Men iallafall! Jag har varit hemma ensam sen i torsdags och mamma och pappa kom hem idag vid typ 15.30 :)
Men jag har ju gjort lite saker de andra dagarna när MaPa va borta :P
I torsdags gjorde jag inte så jättemycket mer än att kolla på tv och läsa, och i fredags va Jessika här så vi fotade en del och de blev lite fina bilder (bilden som jag har som header är från i fredags) men vi tog inte så många för de va så himla kallt ute så vi tog lite bilder och sprang in igen x)
Sen åkte Jessika hem vid typ kl 16 och sen va jag ensam hemma igen, så jag åkte in till Flen och handlade lite sen åkte jag hem och tog in hästarna :)
Efter de gick jag in och satte mig för att kolla på tv, men de gick inget som va bra på de vanliga kanalerna så jag sappade runt lite och upptäckte att vi faktiskt har MTV! :o
Så de fick gå hela kvällen fram tills jag skulle natta hästarna och sen gick jag och la mig! :P
Idag har jag försökt att göra minsta möjliga istort sätt! Cicci och Julia va här och red så få tig vi långsvängen, kallt som satan va de... :(
Och så kom mami och papi hem ^^
Så de är väl va som har hänt här ute i buschen :)

Kommentera inlägget här: