Minnen från 2012

Detta är händelser från år 2012! :D
Nyår 2011-2012
Va på Chinateatern och kollade på Dirty Dancing
Vi fick Våra studentmössor! :D
Röjningen nere vid sjön som gjordes i februari
Påbörjade mitt projektarbete på riktigt :P
Va i Bjursås med Matilda och Michelle och röjde i backarna ;)
Musikal rep under vårterminen ;)
Vi började renovera huset i april :)
I slutet av april hade Musikalen premiär!
Valborg!
Tävlingar med Lady! <3
Den offentliga mösspåtagningen i Maj!!!! :D
Flera tävlingar med Lady ;)
Stundentbalen på Hedenlunda slott! :D
Dekoration av flaket! (tack än en gång min älskade Therese som hjälpte mig) <3
Repition till studenten! ;D
Viktors Student! (han är typ som min bonusbror)
MIN STUDENT! :D (från v: Fanny, Therese, Jag och Elisabeth)
Vingåkersmeetinget! (som tyvärr slutade illa för mig och Lady...)
Min födelsedag! (19 år)
Renoverade allt hindermaterial som vi har! :)
Opererade tån...
Vi köpte ny bil! :D
Vi tog bort CeWe... Dessa foton är tagna dagen innan han fick avsluta sina dagar...
En kär vän lämnade även denna jord långt före sin tid.... Blackstapower forever! <3
Dem små trollen flyttade tillbaka inför vintern :)
Hector började fatta att det faktiskt va kul att hoppa ;)
Renoveringen av Tv-rummet som gick på 3 veckor :D
Julhandel och inslagning av julklappar!
JULAFTON!
Sen  blev de ju Nyår igen! ;)
 
Gott Nytt år! <3
 
Kommentera inlägget här: