Nyårsdagen

Denna dag har för det mesta bestått av att lata sig och chilla life ;)
Va skönt att få sova ut ordentligt imorse och slippa gå upp tidigt till stallet!
Gårdagens festande och firande va så jäääääääävla kul så de va inte sant!!!!! :D Bättre slut på år 2012 kunde de inte ha varit och starten på år 2013 ska vi inte ens snacka om ;)
Jag är helnöjd helt enkelt ^^

Nu på eftermiddagen blev det mat på snabben och sen åka hem till Therese och plocka ihop alla saker, chilla en stund och sen åka hem!
Väl hemma så sjönk jag ner i sängen och kollade på film och såklart.... somnade!!
Vaknade när filmen va över, gick ner och åt lite, sen ytterligare en film som jag tänkte att jag kunde få somna till med nixpix nu är jag klarvaken!!!.... -.-"
Får helt enkelt stänga ögonen och försöka sova iallafall :)

Godnatt och gott nytt 2013!! <3
Kommentera inlägget här: