Ridtur i skogen

Denna morgon red jag ut på min lillkille i skogen och så va vi lite på vallen också :)
Vi började med att försöka rida ut på vallen men de gick inte så bra som jag hade hoppats på "/
Skaren va för mjuk så vi gick igenom den hela tiden så vi gick tillbaka till vägen och gick upp i skogen istället och där gick de mycket bättre att rida :)
Vi galopperade uppför backen och skrittade tillbaka ner sen igen och sen tillbaka till stallet för att släppa ut lille Hector ^^
De är ju hopplöst att risa just nu, de är halt överallt och de är fyllt med is på banan så de går bara att rida i skogen och där går de knappt att göra något arbete förutom konditionsträning och knappt de...
När jag vinner en massa pengar så är de första jag ska bygga är ett ridhus så jag, Cicci, Julia och Andrea kan träna ordentligt på vintern ;)

Kommentera inlägget här: