Tatuering?

 
Jag har funderat länge på att jag ska tatuera in mitt stjärntecken på höger skuldra och jag har hittat lite olika designer jag tycker om men jag vet inte riktigt vilken jag ska välja "/
Här är de olika designerna som jag har funderat på:
 


1. Denns har jag funderat på under lång tid men jag har blivit lite osäker med tiden... m jag skulle göra denna så ska de vara med en annan profil eftersom profilen på denna är ful x)
 
2. Denna hittade jag för några dagar sedan när jag googlade lite! Tycker sen är fin min den har inte det karaktäristiska "M:et" som Jungfrutecknet har, men man kan ju alltid arbeta in de på nått sätt :)
 
3. Sen har jag funderat på denna också, fast preoblemet med denna är att den inte utstrålar kvinnan som de andra gör "/
 
Så som ni ser har jag lite svårt att bestämma mig xP
En sak som är säker dock är att jag tänker ha detta "W" på Vänster handled:
Det liknar lite det "W" som min Farmor broderade på alla hennes dukar som hon vävde :)
Kommentera inlägget här: