Dag 2!

 Hallå från England!
Idag har jag, mamma, pappa, Lotta och David varit i Chester för lite shopping och lunch! De va helt okej, men de va så J*vla varmt så jag trodde att jag skulle få brännskador xD
Men anyhow, vi gick längsmed "the town wall" och "turistade" lite och påvägen hittade vi en jättetrevlig liten pub där vi stannade för lunch! Jag åt en kycklingmacka med "chunky chips" och de va riktigt gott :)
Sen gick vi in mot centrum för lite shopping och jag hittade faktiskt ett par riktigt snygga skor! :D
Inte så hög klack men väldigt stilrena och klassiska :)
Efter shoppingen (och window-shopping) åkte vi till Cheshire Oaks, som är ett jättestort shoppingcenter där dom har outlet på märkeskläder! Men såklart hittade jag inget som jag tyckte va både snyggt och billigt (är lite snål av mig) (A)
Sen åkte vi hem och svalkade av oss innan middagen, det blev en fiskgratäng med potatis och böner (mycket gott) och nu sitter jag i sängen och ska snart sova, så säger puss och godnatt! <3
Bilder från dagen!
Från Chester Town Wall!
Från Puben! (sista bilden är damtoaletten på puben!!!!)
Avslutade dagen i Chester med en glass ;)
Kommentera inlägget här: