Första dagen/natten!

Godmorgon allesammans! Har precis vaknat upp på hotellet och har faktiskt lyckats sova ganska bra!
Gårdagen va ganska lugn, vi kom fram till hotellet runt kl 15 och checkade in! När vi hade kommit in i våra rum så gick jag och min älskade "lillasyster" Fanny på stan och shoppade en sväng :)
Jag hittade en jättefin väska, typ en overnight bag, och sen fixed jag naglarna, som jag förövrigt blev väldigt nöjd med :D
Sen gick vi tillbaka till hotellet för att invänta föräldrarna så vi kunde gå och käka! Vi åt på en liten restaurang Som va jättemysig och maten va verkligen supergod! Jag åt pasta med kyckling och currysås och drack en cider till :)
Efter maten gick vi tillbaka till hotellet och tog en drink i baren innan vi gick upp och la oss :)
Idag står det Liseberg på schemat!!! Men innan dess ska det bli frukost ^*

Kommentera inlägget här: