Jobb 7 dagar i rad...

Fy va jag är trött! Har jobbat sen förra tisdagen och gått upp kl 6 varje morgon så de ska bli skönt att få lite sovmorgon imorgon! :)
Så ikväll återvänder jag till mitt sociala liv med mina vänner och chilldricker lite med dem! Och njuter av 3 dagars ledighet för på lördag är det dags att pallra sig upp kl 6 igen för att åka till jobbet...
Men men work=cash så de är bara att jobba på!
Har inte riktigt orkat att skriva under dessa dagar för att jag har varit så himla trött efter jobbet men nu ska jag försöka komma tillbaka på banan igen :)
De är ingen träningen ikväll så SaraLi ska på en Pay and Jump så träningen är omlagd till imorgon istället, vilket blev helt perfekt för Cicci för då kunde hon vara med och träna (både hon och jag ska ju tävla nästa vecka på Sundbyholm - Summergames) :)
Bilder från jobbet när jag har min lunchrast ^^
Kommentera inlägget här: