Passet uthämtat, packning kvar!

Nu har jag hämtat ut mitt pass och nu ska jag oanamma handla lite innan vi åker hem för att packa inför resan till England :) 
Vi ska åka hemifrån kl 06.00 imorgonbitti och planet ska gå runt 10.40 och vi flyger ifrån Arlanda! Sen stannar vi tills söndagkväll kl 18.00 och planet går 20.30 ifrån Manchester airport! :)
Mina dagar i Gnesta va helt underbara och de är allt jag tänker säga för resvillfor ni veta senare ;)
När jag kommer hem ska jag rida både Hector och Qarmina eftersom dem inte har blivit rundan på en vecka... Så även dom har fått lite långhelg och sen får dem ju 4 dagar till eftersom jag åker till England, men sen ska jag sätta igång dom ordentligt igen :D
Min långhelg blev inte riktigt så lång som jag trodde för jag ska jobba förmiddagar hela nästa vecka pga förliste personal i stallet men jag har iaf lyckats få tisdagen ledig :) 
Så jag kommer jobba måndagen och onsdag till söndag, men men de innebär ju pengar så jag klagar inte ;)
Kommentera inlägget här: