Stor middag!

Idag har min Fatser (Lotta) planerat en stor middag och vi har fixat istortsätt hela dagen med att duka, laga mat och städa :)
Men vi har även satt upp en badmintonplan på gräsmattan utanför huset så de har blivit en hel del spelande i den stekade solen, vilket va sådär men de va bara att stå ut för badminton är ju kul ;)
Vi kommer vara 12 personer till middagen:
  • Jag
  • Mamma och Pappa
  • Lotta och David (mina gudföräldrar/faster och farbror)
  • Samantha (Min kusin, syster till Graeme)
  • Graeme Helen och Jessika (Min Kusin, hans fru och barn)
  • Matt och Julie (Min låtsasKusin med Fru)
  • Jenn ( Helen's mamma)
  • Ilene (Lottas vännina)
Så vi kommer bli en hel del :)
Jag har precis fixat klart mig och ska nu gå ner och hjälpa till med de sista! Skriver om middagen imorgon när jag vaknar :)
Kommentera inlägget här: