Tillbaka till verkligheten!

Sitter just nu på jobbet och käkar lite lunch efter att ha plockat in alla hästarna eftersom de är så förbannat varmt och bromsarna är förjärvliga mot hästarna! 
Jag hade ett par underbara dagar i Göteborg med extrafamiljen och de är en resa jag sent kommer glömma! Men verkligheten kallar så de va dags att gå tillbaka till vardaglivet! Jaså jag jobbar idag och imorgon, sen åker jag till Gnesta tills på onsdag och tillbringar några dagar där ;) 
På onsdag åker jag direkt från Gnesta till Katrineholm för att hämta upp mitt pass för på torsdag morgon åker jag, mamma och pappantill England för att hälsa på mina gudföräldrar! :D 
Men nu ska jag njuta av min lunch och försöka svalka av mig lite, jag tycker verkligen inte om denna värme... De är för varmt för min smak :(
Kommentera inlägget här: