Vilken kille!

Hector har verkligen varit en kämpe och ängel idag! har har skött sig superbra i både ridning och hantering och i transporten! Kanske borde börja åka med bara honom oftare ;)
I 100cm klassen fick vi tyvärr två rivningar på hinder 1 och 2 men han hoppade verkligen super och det va bara bakbensfel så de gör ingenting alls tycker jag :D
Han överhoppade sig dock en del men han kom verkligen perfekt in på alla hinder så att han hoppade typ en halvmeter över gör ingenting, är så stolt över min lilla prins! <3
Nu ska vi åka hem och släng ut honom i hagen och sen tänker jag lägga mig i sängen och vila innan nästa häst skall göras iordning för tävling! Imorgon åker vi tillbaka till sundbyholm för Cicci och Landia ska starta 90 och 100 då :)
Min kompis Jessika har även varit med idag och hon har fotat med sin systemkamera och så fort jag får bilderna så kommer jag lägga upp dem på bloggen :D
 
Kommentera inlägget här: