Gott och blandat!

Hejsanhoppsan!
Förlåt att jag inte har skriva på ett tag men har haft lite fullt upp nu under midsommar och har inte riktigt orkat! De har varit midsommarfirande, träning med hästarna inför Vingåker och träffat vänner så har varken haft tid elller ork för att sätta mig och skriva! Så detta inlägg blir lite gott och blandat av hela helgen helt enkelt :)
Men men, I'm only human! Jag hade en väldigt bra midsommar iallafall, firade hemma med bästa familjen! Vi har en tradition i vår familj att det ska vara stekt strömming, öl och snaps till frukost (jag äter dock inte de, utan jag 'ter vanliga frukostmackor och dricker cider) och iår va inget undantag!
Sen brukar vi alltid ha ett "socialspikar-projekt" varje midsommar och iår blev de att bygga ett nytt däck vid lilla badhuset (bastun/fiskeboden) så nu har vi ett mycket finare och bredare däck än vi hade innan! Så där kommer jag ligga alla soliga dagar jag är hemma och bara njuta av solen ;)
De är dock inte klart för de ska byggas ut däck på sidorna av huset också så man kommer in i fiskeboden och bastun utan att behöva gå i gräset bland alla brännässlor :P
På kvällen åt hela "la Familla" middag tillsammans och de bestod av grillat med sallad och melon, mycket gott! Till efterrätt fick vi spritmarinerade jordgubbar och glass! De satt ju inte helt fel om vi säger så ;)
Idag (Söndag den 23 juli) har jag skrubbat ur hela transporten så den ska vara fin tills på torsdag då jag ska åka med Hector och Qarmina till Vingåker och tävla med dem! Tror säkert jag höll på att skura den där transporten i typ två timmar innan jag blev helt nöjd och då har jag inte skurat mellanväggen än heller... Men de får jag göra imorgon då jag har lite mera tid :)
Sen har jag även tvättat lite och städat mitt rum så de ser snyggt och rent ut! När jag städade hittade jag denna brosch som jag fick efter farmor när hon gick bort, så den sitter nu på min tävlingskavaj! snygg eller hur! :D
Imrogon kl 13 ska jag vara hos polisen i Katrineholm (nej, jag har inte gjort något dumt), jag ska nämligen förnya mitt pass eftersom jag, mamma och pappa åker till england om 18 dagar!!!! De ska bli så himla kul! :D
Efter K-holm åker jag till Flen för att träffa lite kompisar och sen bär de väl av hemåt igen :)
Nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla en film innan jag somnar! 
Pusshej på er! <3
Kommentera inlägget här: