Har inte orkat!

Tjolahopp! 
Ledsen för dålig update men har inte riktigt hunnit med eller orkat blogga! Så detta inlägg får bli för både onsdag och torsdag! :)
Jag jobbade ju i onsdags istället för Jennie (som förövrigt tog studenten idag, Grattis Jennie! :D) och jag jobbade bara halvdag vilket va väldigt skönt! Efter jobbet åkte jag hem till Matilda för att hjälpa henne med håret inför hennes bal och jag måste säga att jag blev ganska nöjd :)
De blev en fiskbensfläta med blommor i håret! Sen kom Jenna (en tjej från Australien som va utbytesstudent under 2011 i estet), efter en stund kom även Jessika och Michelle! Så jag och Jessika hjälpe alla tre att göra sig iordning inför balen :)
Jag och Jessika åkte till hedenlunda och kollade lite och fotade dem vi kände, sen åkte vi in till flen och köpte pizza ;)
Sen tog onsdagen slut :)
Idag (torsdag) har jag faktiskt bara jobbat halvdag och jag kanske kommer göra de imorgon med! Hästarna har börjat gå ute på nätterna och då blir de inte lika mycket att göra i stallet :) Och eftersom jag bara jobbade halvdag så smsade jag Batman (jessika) och frågade om vi skule hitta på något! Så istortsätt hela eftermiddagen har jag och Jessika legat i solen och bara njutit ;)
Sen har jag hunnit fixa alla grattiskort till några studenter vars mottagning jag ska gå på och nu gör jag inte så mycket mer än att chilla life :)
(Bild från när jag och jessika solade idag) ^^
Nu ska jag hoppa upp till min säng och sova eftersom jag jobbar imorgon! Puss och godnatt på er! <3
Kommentera inlägget här: