Måndag va de ja!

Idag har varit en lugn måndag! Trodde först att jag skulle vara ensam i stallet men kom sen på att Ellinore skulle jobba idag så jag slapp vara själv! Så har tagit de så lugnt som möjligt idag för att orka med resten av veckan :D
När jag kom hem skönk jag ner i soffan framför tv:n och väntade på Cicci, sen när hon kom tog vi in Hector och Landia och red ut dem en sväng :)
Jag ska ha Hector på träningen imorgon så därför jag tog honom idag (cicci har fullt upp nu inför bal och student så hon hinner tyvärr inte...) Så de blir jag och Julia som åker denna vecka igen med Hector och Pasquale! :)
Jag fick även min Falsterbo-tröja idag! Den sitter som en smäck och är så himla snygg! :D
Nu ska jag faktiskt studsa upp till min säng och kolla på en film och sova (big surprice)! Puss <3
Kommentera inlägget här: