Ölbrännboll!

Ölbrännbollen... in a word AWESOME! Jag åkte till jessika innan för att lämna bilen hos henne (jag har sovit här inatt) sen åkte vi till flen och hämtade upp lite pizza och sen drog vi till parken vid vårdcentralen där vi (studenterna 2012 spelade ölbrännboll förra året! Sen började vi dricka och heja på spelarna! :D
Förra året så slog vi (NV-Estet) SP (samhällsprogrammet) så de bara skrek om de men iår så vann SP... men men de va kul iallafall och vi drack på ;)
Vid typ 22.30 (kommer in ihåg riktogt när) drog vi hem till Edward och efterfestade till klockan blev 01.30, då drog jag och Jessika hem till henne för att sova! Jag la huvudet på kudden och sov som en stock tills klockan blev typ 9, de va såååååå skönt :3
Jag och Jessika sitter nu på hennes balkong och äter frukost som består av bagetter med ost och gurka, päronsaft och vattenmelon! bästa frukosten jag någonsin haft asså! :D
Juste innan vi käkade frukost så va vi på en bakluckeloppis på heden här i Malmköping och jag hittade ett par vita benlindor för 20:- från Showmaster! De va 4 lindor och två av dem va inte ens använda och dem andra två hade max blivit använda en gång! Världens bästa kap eller vad! :D
Snart ska Jag åka till Matilda för att hjälpa henne och kolla vad hon ska ha för frisyr till balen på onsdag så får vi se hur de går, efter de ska jag faktiskt åka till Gnesta och träffa lite kompisar så mina planer på att slappa resten av idag och imorgon blev lite ändrade men mot de bättre ;)
Nu ska jag åta upp min frukost och njuta av solen tillsammans med min bästa vän! <3
 
Kommentera inlägget här: