Student!

Idag är det student som gäller för mig!  ska åkka hemifrån vid 10.30 och kommer att komma hem i natt någon gång ;)
Dagens kommer att se ut på detta vis:
  • 11.00 är det konsert/tal/stipendieutdenling i kreativa stråket
  • 13.00 är det utspring för alla studenter!
  • runt kl 15 drar jag till den första studentmottagningen som är Matildas
  • runt kl 16 vidare till Ciccis mottagning
  • Hem och byta om och hämta förfriskningar inför kvällens förfest på "Groggisbussen" 
  • Runt kl 17 till sista mottagningen som är Michelles
  • Se till att vara inne i flen till 19.30 då bussen kör igång! :D

Så detta kommer istortsätt vara min dag!

tänk att det va ett år sen jag sprang ut, åkte flak och blev redlöst full på min student.... saknar min studentdag så jävla mycket!

 

 

Kommentera inlägget här: