Syskonen regerar!

Vilka stjärnor jag har till unghästar! Båda har gått felfritt i 100klassen och jag är så nöjd med båda två! <3
Jag red Hector först idag (vilket jag tyckte va skönt) och han började med att hoppa lite konstigt på framhoppningen men vi tog några språng till och då hoppade han jättefint, dock överhoppade han ganska mycket! Väl inne på banan så taggade han till lite och blev lite het men han skötte sig bra! Tror knappt att han kom bra på ett enda hinder förutom 1:an och 5:an xD
Vi kom istortsätt nära på vartenda hinder och han backade av som tusan mot sista hindret som va en kombination men då satte jag sporrarna i honom och vi kom igenom men två galoppsprång emellan xD
(Första hindret i kombinationen)
(Andra hindret i kombinationen)
De ser ut som om vi skulle hoppa 130cm x'D
(över andra hindret i kombinationen)
Men han va superduktig och va inte i bommarna en enda gång så han fick många klappar och kramar efter målgången <3
Efter att Hector va klar så satte jag mig upp på Qarmina och red ner henne på framhoppningen! Hon sprang lite väl mycket så jag fick påminna henne en del att man får faktiskt inte tågs på i 180km/h ;)
Inne på banan skötte hon sig super! Jag lät henne gå flera gånger för jag kan inte sitta och slita i henne innan varje hinder utan hon får lära sig själv att de inte går att springa så fort :)
Men vi kom runt felfritt och jag är verkligen supernöjd med både Qarmina och Hector! <3
Cicci har varit med idag och hjälp mig och mamma så hon har filmat mina ritter, dock så fick hon inte igång min mobilkamera så tyvärr så är bara halva Qarminas ritt filmad, men jag lägger in den i filmen iallafall som jag ska göra imorgon när jag kommer hem igen :)
Puss och kram!
Kommentera inlägget här: