Träningen...

Träningen igår kändes både bra och mindre bra,i början va Hector rädd för att komma nära de andra hästarna under övningen som vi gjorde så jag fick inte riktigt igenom de jag ville... Men sen när vi började hoppa lite mer individuellt så kändes det bättre! :)
Sista gången jag hoppade så låg de största hindret på 105 cm och han hoppade verkligen jättefint över de! De bådar gott inför Vingåker nästa Torsdag! Eftersom jag tävlar på en Torsdag nästa vecka så kommer jag få ändra mitt träningsschema lite så jag hoppar Hector på Måndag och Qarmina får hoppa på träningen på Tisdag (behöver mest hjälp med henne eftersom de inte har känts så bra den senaste tiden...)
Anledningen till att jag inte hoppar Hector på tisdagen är för att jag vill att han ska vila och inte göra så jobbiga övningar två dagar innan tävlingen så han har energi och är glad :)
 
(dålig bild jag vet men de är tanken som räknas!)
Kommentera inlägget här: