Duktiga jag!

Idag ger jag mig själv lite creed!
  • Va i tid till stallet imorse (brukar vara lite sen) 
  • Städat mitt rum och badrum
  • Tvättat en massa kläder
  • Hängt tvätt
  • Bytt sängkläder
  • Lagat de trasiga höseglet
  • Varit ute och galopperat med Hector
Hade tänk att ta de lite lugnt idag men de ville inte kroppen så de va bara att sysselsätta sig! :)
Imorgon är det Annsi-träning som står på schemat och jag ska åka med Hector, eftersom jag hade honom på den förra Annsi-träningen så vill jag ha honom igen så Annsi kan se vilka framsteg han har gjort :D
 
Nu ska jag sätta mig och kolla på Les Misérables, har längtat som satan på att få se den filmen!!!
Har hört att den ska vara jättebra men att man börjar gråta till den! Meeeeeeeeen de skiter jag i, JAG VILL SE!
 
Kommentera inlägget här: