En vanlig måndag

Idag har än så länge varit en vanlig tråkig måndag...
Jag va i stallet imorse och red ut med Hector, vi skrittade upp till fridhem och tillbaka och vi gjorde inte mer än så för han behöver lära sig att ta ner huvudet och börja jobba med ryggen själv!
Alla dem andra hästarna (förutom Pasquale) är bra på de eftersom dom är vana att bara ut och skritta i skogen. De är nämligen så att när Farmor fortfarande levde så skrittade vi alltid ut i skogen på morgonen och var ute minst en timme oberoende vad det var för väder (nästan)!
Så jag ska börja och ta ut Hector mer och mer i skogen och bara skritta på morgnarna nu :)
Sen så har jag varit på Arbetsförmedlingen på ett möte som handlade om någon mässa i Norge och redan innan jag åkte dit så bestämde jag mig att de inte var något för mig eftersom jag vill satsa på Hector!
Ja, och nu sitter jag och väntar på att Cicci ska komma så vi kan ut och rida med Landia och Mini :D
Kommentera inlägget här: