Uteritt i de blåsiga/kalla "vårvädret"

Tjolahopp!
Idag har de inte hänt nått alls istortsätt... Va i stallet imorse och släppte ut hästarna, gick in och åt frukost samtidigt som jag myste med Stella i soffan och kollade på tv :)
Sen har jag bara latat runt i huset för man vill ju liksom inte direkt gå ut i dehär kalla, blåsiga vädret :(
Julia och hennes syster Linnéa va här på eftermiddagen ochså och då red vi ut med Hector, Pasquale och Amica! Vi red upp mot stenstorp och förbi högvalla mot rasade logen och sen hem igen, på vägen hem så gick jag ut på gärdet för att kolla om de gick att rida där och till min förvåning gick de alldeles utmärkt och snön va inte så djup och skaren va inte så hård som jag trodde :D
Så nu har vi ett ställe att jobba hästarna på igen efter typ en veckas uppehåll pga att där vi normalt brukar rida är de fullt med is på backen! Men nu är som sagt problemet löst! :D
 
Kommentera inlägget här: