Ännu en dag!

Ja då har man avslutat fredagslunchen och de är snart dags att återgå till arbetet! Jag är klar med båda stallarna förutom att jag ska strö i några boxar och efter de ska jag gå över ridskolehästarnas sommarhage och kolla att den är hel :)
Sen är de ju helg försjutton! Idag när jag kommer hem ska jag rida igenom Hector, kanske klättra lite med honom och trimma lite innan söndagens tävling på Stora Ekeby ^^
Jag red inte Hector igår för jag la mig på soffan och storsomnade när jag kom hem, så idag får vi köra ett jobbigt pass! x)
Den hade jag ganska ont i min stortå efter att jag hade tappat kärran i privatstallet på den... Så om jag hade ridit igår så hade de nog inte gått så bra ialla fall... Men den är mycket bättre idag så nu har jag inget och skylla på ;)

Kommentera inlägget här: