Dags att köra hem!

Nu ska vi rulla hem med hästarna, som för övrigt är dödströtta!
Jag startade bara Qarmina i 100cm-klassen och jag beslutade mig för att låta henne gå på hindren och så fick de gå som de går eftersom hon inte lyssnade på mig i första klassen! Så såfort jag såg avståndet till hindret så red jag på de och så fick hon krascha om hon ville, för hon behöver verkligen att något "större" ska hända för att hon ska fatta att hon kanske måste ta de lugnt och lyssna på mig! Men men hon kändes mycket bättre i sista klassen trots att vi fick 2 pet :)
Cicci och Landia hade också 1 pet men de va en superfin runda! Jag ska lägga ut film på allt när jag orkar och har tid så ska ni få se hur duktiga dom va! :D
Men men nu rullar vi hemåt och laddar om till nästa tävling som är någon gång (har inte planerat in de) :)
 
Kommentera inlägget här: