En ovanlig lördag!

Idag har inte varit en vanlig Lördag för jag har jobbat idag vilket jag normalt inte gör! Jennie som annars jobbar helger hade annat för sig så hon tog min fredag igår och jag ska ta hennes lördag och söndag :)
De har varit en väldigt lugn dag, trodde faktiskt att den skulle bli ganska hektisk men icke! Åkte dock hemifrån 05.30 imorse vilket inte va någon höjdare, men att sluta 14.30 va ett plus iallafall ^^
När jag kom hem la jag mig i solen i nya bikinin och försökte få lite färg, efter en timme gick jag upp och bytte om och hämtade in Hector! :)
Vi va bara ute och galopperade lite på åkern och latjade runt lite (vilket jag tror han behövde efter vår gravt misslyckade tävling) 
Nu ska jag och mamma upp till Erik och Andréa för att käka lite middag med dem! tror att de blir färskpotatis med grillat ikväll faktiskt! ^^
Kommentera inlägget här: